Понеділок, 25 Березня 2019, 06:03:21Вітаю Вас Гість | RSS
Гудимівський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 18
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Математика


«Флешка»

У чому суть?

Учням пропонують прочитати текст про хлопчика Миколу, у якого є флешка на 1 GB. До тексту додають діаграму, на якій показано, як заповнена флешка: 650 MB музики, 198 MB фото і 152 MB вільного місця.

Які завдання?

Школярам пропонують виконати два завдання. В умовах сказано, що Микола хоче скинути на флешку папку з фотографіями (350 MB), але не хоче видаляти ті, які там вже є. Замість цього він згоден видалити кілька музичних альбомів. Надано їх перелік із зазначенням обсягу. Учням потрібно вибрати два альбоми, які необхідно видалити Миколі, щоб скинути на флешку нові фотографії. Далі умови змінюються: протягом кількох тижнів Микола видаляє деякі фотографії і музику, а також додає нові (показано поточний стан пам’яті флешки). Брат дарує йому нову флешку на 2 GB, і він скидає туди все зі старої. Тепер із чотирьох запропонованих діаграм учням потрібно вибрати ту, яка точно показує стан пам’яті нової флешки.

«Приватний будинок»

У чому суть?

Учні отримують фото приватного будинку, дах якого має форму піраміди. Нижче наведено малюнок побудованої учнями математичної моделі даху цього будинку із зазначенням довжини окремих відрізків.

Які завдання?

Потрібно розрахувати площу підлоги горища і знайти довжину зазначеного відрізка — одного з ребер бетонного блока.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту